<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: Binnenkort welkom op mijn vernieuwde blog

donderdag 24 maart 2016

Binnenkort welkom op mijn vernieuwde blog

Hallo beste wandelvrienden en blogbezoekers,

Bijna vier jaar geleden startte ik mijn blog  wandelblogdidierreynaert.blogspot.be en postte ik mijn eerste verslag.

Het bloggen heeft mij ondertussen heel wat plezier en voldoening gegeven. Anderzijds ondervond ik ook dat een blog opzetten en onderhouden heel wat tijd en moeite kost. Toch mocht ik heel wat positieve reacties ontvangen en ook het aantal blogbezoekers ging tot mijn grote vreugde alleen maar crescendo.
Alhoewel het bloggen voor mij louter een hobby is, vind ik het toch leuk dat mijn blog gelezen en bekeken wordt. Zowel positieve als negatieve reacties zijn steeds welkom.

Bedankt allemaal.

Tot nu toe maakte ik gebruik van blogger (of blogspot), een weblogdienst die gratis door Google wordt aangeboden. Een tijdje terug maakte ik plannen om mijn blog te restylen en leerde ik de blogsoftware Wordpress kennen. Ik nam ook het besluit om te bloggen met een eigen domeinnaam en liet mijn blog hosten bij een provider.

Het is de bedoeling om mijn vernieuwde blog uiterlijk op 15 april 2016 online te plaatsen . Momenteel ben ik nog bezig met de laatste aanpassingen.

Tot binnenkort op mijn vernieuwde blog : www.wandelblogdidierreynaert.be











Labels:

1 reacties:

Op 26 maart 2016 om 11:02 , Blogger Unknown zei...

we kijken er naar uit!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage